کاشت موی ملودی

کاشت مو به روش های نوین

کاشت موی ملودی

کاشت مو به روش های نوین

ریزش مو و علل آن



به‌طور متوسط روزانه ریزش ۵۰ الی ۱۰۰ تار مو در انسان، طبیعی می‌باشد که در ریزش غیر‌طبیعی مو، این تعداد افزایش پیدا می‌کند، بخصوص در هنگام استحمام.
ریزش مو در بین آقایان و خانم‌ها می‌تواند علل مختلفی داشته باشد: کمبود ویتامین و مواد معدنی در بدن، تأثیر برخی داروهای مصرفی، کمبود موادی چون روی و آهن ، ضعیف شدن بیش از حد بدن، شوک ناگهانی، کمبود پروتئین، مصرف سیگار و نوشیدنی‌های الکلی، اضطراب، یائسگی و زایمان، از جمله شایع‌ترین علل ریزش مو بین آقایان و خانم‌ها است.
در بین آقایان، علل ژنتیکی و طاسی مخصوص مردان نیز یکی از عوامل اضافی و اصلی ریزش مو می‌باشد.۹۵ درصد از ریزش موی آقایان مربوط به علل ژنتیکی می‌باشد. ریزش مو در آقایان ابتدا با عقب رفتن خط رشد مو آغاز شده و با کم‌پشت شدن مو ادامه پیدا می‌کند و یا این‌که موی قسمت بالای سر شروع به ریزش می‌کند. 
آقایانی که دچار ریزش مو بر اثر عامل وراثتی (بخصوص از طرف نسل مادری)هستند می‌توانند افراد نسل مادری خود را در نظر گرفته و شکل آینده‌ی موهای خود را همانگونه تجسم کنند.
در بین خانم‌ها ریزش مو در هر قسمتی از سر، در آن واحد آغاز می‌شود و گاهی نیز به صورت نازک شدن تمامی موهای فرد می‌باشد. البته پدیده‌ی طاسی به ندرت در بین خانم‌ها مشاهده می‌شود.
در صورت نیاز به کسب اطلاعات تخصصی‌تر در مورد علت ریزش موی خود، (به ‌غیر از عامل وراثتی در آقایان) مشاوره با متخصصین در موارد ذیل توصیه می‌شود:
مشکلات مربوط به پوست سر، افراط در ور رفتن با موها(افراط در "سشوار" زدن، استفاده ازمواد آرایشی غیر استاندارد و...)، سندرم تخمدان پلی‌کیستیک، لوپوس، تنبلی تیروئید، تلوژن افلوویوم (Telogen Effluium)

مرکز کاشت مو و ترمیم موی ملودی 

نظرات 1 + ارسال نظر
صدرا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 11:01

مطمئنید 50 تا 100 تا طبیعیه؟!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.