کاشت موی ملودی

کاشت مو به روش های نوین

کاشت موی ملودی

کاشت مو به روش های نوین

مقایسه‌ی ترمیم مو به روش HRS با روش‌های قدیمی ترمیم مو

1- درترمیم مو به روش HRS از موهای صد در صد طبیعی استفاده می‌شود، ولی در ترمیم مو به روش سنتی و قدیمی از مخلوط موهای طبیعی و الیاف پلاستیکی استفاده می کنند.
۲- درترمیم مو به روش HRS برای قسمت جلوی سرو شقیقه ها(که معمولاً ضخامت موها در آن قسمت نازک‌تر از پشت سر می‌باشد) به همان شکل از موهای نازک استفاده می‌شود و برای پشت سر از موهای ضخیم تر استفاده می‌کنند.
۳- در ترمیم مو به روشHRS موهایی که ماهیتشان راست چین است یعنی خواب مو به سمت راست می‌باشد در قسمت راست سر استفاده می‌شود و موهایی که ماهیتشان چپ‌چین است یعنی خواب آن به سمت چپ است در قسمت چپ استفاده می‌شود.
۴- ترمیم مو به روش های سنتی و قدیمی فاقد خط رویش (هیر لاین) وخط فرق هستند ویکی از اصلی ترین وجه‌تمایز روش ,HRS خط رویش وخط فرق کاملا طبیعی آن است.
۵- تمامی مواد به کار رفته در ترمیم مو به روش HRS کاملاً بهداشتی بوده و دارای تأییدیه از نهادها و سازمان‌های جهانی می‌باشند در حالی که یکی از معایب ترمیم مو به روش‌های قدیمی استفاده از مواد صنعتی و نامرغوب است.
۶- از دیگر معایب ترمیم مو به روش‌های قدیمی تراکم موی بسیار کم آن می‌باش، در حالی که تراکم موهای ترمیم شده به روش HRS بسیار بالاست.
۷- نکته‌ی دیگری که لازم به ذکر است، استفاده وبهره مندی روش ترمیم موی HRSاز دانش نوین و بروز دنیاست، به‌صورتی که افراد بعد از ترمیم مو با این روش به هیچ عنوان دچار هیچ‌گونه عوارض ،حساسیت یا بیماری قارچی و ... نمی‌شوند.
۸- استحمام همه‌روزه ، استفاده از"سونا" ، استخر ، انجام تمامی فعالیتهای ورزشی و... قابلیت رنگ و "مش" ، امکان استفاده از"سشوار"، اتوی مو، ژل وانواع محصولات مو... از جمله مزایا و برتری‌های این روش نسبت به سایر روش‌های ترمیم مو می‌باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
سپهر چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 11:10

مرسی و ممنونم از شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.